۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۶

شبکه مستند سراغ فیلمسازان و عکاسان دفاع مقدس رفت

شبکه مستند سراغ فیلمسازان و عکاسان دفاع مقدس رفت

ویژه برنامه تلویزیونی «نردبان» با حضور ۸ فیلمساز و عکاس دفاع مقدس روی آنتن می‌رود و به بیان تجربیات آنها می‌پردازد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، شبکه مستند سیما به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه «نردبان» را با همین موضوع روی آنتن می‌برد. در این ویژه برنامه، ۸ فیلمساز و عکاس به برنامه می آیند و در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا به بیان تحجربیات خود از حضور در خط مقدم، تهیه فیلم مستند و عکس در حوزه دفاع مقدس و ساخت فیلم در ژانر جنگ می‌پردازند.

مرتضی شعبانی، احسان رجبی، قدرت الله باقریان، رضا برجی، محمد داودی، محمدحسین حیدری، مصطفی دالایی و محمدرضا اسلاملو چهره هایی هستند که با حضور در استودیوی «نردبان» از خاطرات خود و جزئیات ساخت مستندهای جنگ می‌گویند.

علاوه بر این، تعدادی از فیلمسازان تجربه همکاری با مجموعه روایت فتح و شهید مرتضی آوینی را دارند و در بخشی از صحبت‌های خود درباره چگونگی ساخت مستندهای روایت فتح و همکاری با شهید آوینی سخن می‌گویند.

این ویژه برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن ساعت ۱۲ و ۱۰ هر روز خواهد بود. همچنین این برنامه در روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۲ بامداد و ۱۴:۳۰ است.

برنامه تلویزیونی «نردبان» تلاش می‌کند با نگاهی تخصصی به فیلم و عکس مستند، مروری بر آثار ایرانی و خارجی این حوزه داشته باشد. این برنامه با اجرای شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور و ضبط شده در استودیو نفت روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

کد خبر 6232772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha